• 30-08-2010, 17:31:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Hepimizin bayramı kutlu olsun.

    ( Bu kadar mı kutlayan var. Konu ***** site verilecektir olsa şimdi sayfalarca dolusu mesaj olurdu. Madem bu kadar hassasız o zaman bu ülkeden de pek beklentimiz olmaması gerkiyor )
  • 30-08-2010, 17:37:07
    #29
    swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimizin bayramı kutlu olsun.

    ( Bu kadar mı kutlayan var. Konu ***** site verilecektir olsa şimdi sayfalarca dolusu mesaj olurdu. Madem bu kadar hassasız o zaman bu ülkeden de pek beklentimiz olmaması gerkiyor )
    Olay buraya gelip cevap yazmaktaysa...Biz içimizde besliyoruz sevgimizi.Asırlar boyu besledik ve besleyeceğiz.İş buraya gelip kutlu olsun yazmakta değil.Vatan bizim kanımızda kalbimizde her dakika her saniye...
  • 30-08-2010, 17:45:23
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Sen niye üzerine alındın Bunu söylemekte bi şereftir. İçten içe besleyerek bu hallere geldik. Neyse konuyu dağıtmayalım.
  • 30-08-2010, 19:02:57
    #31
    swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen niye üzerine alındın Bunu söylemekte bi şereftir. İçten içe besleyerek bu hallere geldik. Neyse konuyu dağıtmayalım.
    Sen bunu söylememeyi bir eksiklik olarak görüp az önceki yorumu yaparsan ben de sana bu cevabı yazarım.Benim kastettiğim içten içe beslemek elin kolun bağlı vatana hizmet etmeden durmak değil.
    Bu mutlu günde şanı büyük milletimiz ne kadar gururlansa azdır.
  • 30-08-2010, 21:39:39
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Çoğu kişinin haberi bile yoktur bence
  • 30-08-2010, 21:41:56
    #33
    Tüm Türkiye'nin bayramı kutlu olsun, NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..!
  • 31-08-2010, 01:04:29
    #34
    Üyeliği durduruldu
    swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimizin bayramı kutlu olsun.

    ( Bu kadar mı kutlayan var. Konu ***** site verilecektir olsa şimdi sayfalarca dolusu mesaj olurdu. Madem bu kadar hassasız o zaman bu ülkeden de pek beklentimiz olmaması gerkiyor )

    Arkadaş haklı hemde çok haklı

    Forumun her yerinde yazanlar çizenler gelip buraya kutlu olsun bile yazmamışlar...

    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay buraya gelip cevap yazmaktaysa...Biz içimizde besliyoruz sevgimizi.Asırlar boyu besledik ve besleyeceğiz.İş buraya gelip kutlu olsun yazmakta değil.Vatan bizim kanımızda kalbimizde her dakika her saniye...
    Biz zaten bütün sevgilerimizi içimizde yaşarız? Niye içinde yaşıyorlar gelip şuraya 2 cümle içinden geçenleri yazsalar kötümü olur ?
  • 31-08-2010, 01:31:19
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Vermek istediğim mesajı çok iyi anlamışsın DiegoLugano teşekkür ederim.
  • 31-08-2010, 01:31:23
    #36
    Selam olsun dumlupınar'da çarpışan tüm komutan ve askerlerimize.Ruhları şad olsun.