Hepimizin bayramı kutlu olsun.
( Bu kadar mı kutlayan var. Konu ***** site verilecektir olsa şimdi sayfalarca dolusu mesaj olurdu. Madem bu kadar hassasız o zaman bu ülkeden de pek beklentimiz olmaması gerkiyor )
30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlu Olsun!
35
●1.420
- 30-08-2010, 17:37:07Olay buraya gelip cevap yazmaktaysa...Biz içimizde besliyoruz sevgimizi.Asırlar boyu besledik ve besleyeceğiz.İş buraya gelip kutlu olsun yazmakta değil.Vatan bizim kanımızda kalbimizde her dakika her saniye...swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2010, 19:02:57Sen bunu söylememeyi bir eksiklik olarak görüp az önceki yorumu yaparsan ben de sana bu cevabı yazarım.Benim kastettiğim içten içe beslemek elin kolun bağlı vatana hizmet etmeden durmak değil.swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mutlu günde şanı büyük milletimiz ne kadar gururlansa azdır. - 31-08-2010, 01:04:29Üyeliği durdurulduswat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş haklı hemde çok haklı
Forumun her yerinde yazanlar çizenler gelip buraya kutlu olsun bile yazmamışlar...
Biz zaten bütün sevgilerimizi içimizde yaşarız? Niye içinde yaşıyorlar gelip şuraya 2 cümle içinden geçenleri yazsalar kötümü olur ?yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu söylemekte bi şereftir. İçten içe besleyerek bu hallere geldik. Neyse konuyu dağıtmayalım.