Hepimizin bayramı kutlu olsun.
( Bu kadar mı kutlayan var. Konu ***** site verilecektir olsa şimdi sayfalarca dolusu mesaj olurdu. Madem bu kadar hassasız o zaman bu ülkeden de pek beklentimiz olmaması gerkiyor )
Olay buraya gelip cevap yazmaktaysa...Biz içimizde besliyoruz sevgimizi.Asırlar boyu besledik ve besleyeceğiz.İş buraya gelip kutlu olsun yazmakta değil.Vatan bizim kanımızda kalbimizde her dakika her saniye...