Hepimizin bayramı kutlu olsun.

( Bu kadar mı kutlayan var. Konu ***** site verilecektir olsa şimdi sayfalarca dolusu mesaj olurdu. Madem bu kadar hassasız o zaman bu ülkeden de pek beklentimiz olmaması gerkiyor )