swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimizin bayramı kutlu olsun.

( Bu kadar mı kutlayan var. Konu ***** site verilecektir olsa şimdi sayfalarca dolusu mesaj olurdu. Madem bu kadar hassasız o zaman bu ülkeden de pek beklentimiz olmaması gerkiyor )

Arkadaş haklı hemde çok haklı

Forumun her yerinde yazanlar çizenler gelip buraya kutlu olsun bile yazmamışlar...

yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay buraya gelip cevap yazmaktaysa...Biz içimizde besliyoruz sevgimizi.Asırlar boyu besledik ve besleyeceğiz.İş buraya gelip kutlu olsun yazmakta değil.Vatan bizim kanımızda kalbimizde her dakika her saniye...
Biz zaten bütün sevgilerimizi içimizde yaşarız? Niye içinde yaşıyorlar gelip şuraya 2 cümle içinden geçenleri yazsalar kötümü olur ?