Nescafem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ebay ile gümrük sorunları yaşayanlar varmı
12
●1.714
- 24-08-2010, 16:43:47Tutulursa söylersin memura hep sanki bu işler ile uğraşıyormuş gibi davran ilk filan deme bir şey olmaz.
- 25-08-2010, 09:23:41tşkler yardımlarınız icin. Başka bir sorum dha olacaktı. bunların hangisinin turkiyeye yollayabilen yada yollayaman nasıl biliriz sitede güsteriyormu.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazen baktığımda altta nakliye tıkladığımda turkiye 35$ bişi cıkıyor.
acaba o kişi turkiyeye yollayabiliyormu. - 26-08-2010, 10:30:30Demekki cıkıyormuş gercekten sorunlar. Bana bu konuda yardımcı olacak birisi varmı acaba.Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle