• 24-08-2010, 16:43:47
    #10
    Nescafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşkler yorumlar icin.

    o zaman ebayda alışveriş yaptığımız ürünlerde faturayı düşük miktarda güsterdiğimiz taktirde sorun yok aladığım kadarıyla.
    Tutulursa söylersin memura hep sanki bu işler ile uğraşıyormuş gibi davran ilk filan deme bir şey olmaz.
  • 25-08-2010, 09:23:41
    #11
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutulursa söylersin memura hep sanki bu işler ile uğraşıyormuş gibi davran ilk filan deme bir şey olmaz.
    tşkler yardımlarınız icin. Başka bir sorum dha olacaktı. bunların hangisinin turkiyeye yollayabilen yada yollayaman nasıl biliriz sitede güsteriyormu.
    bazen baktığımda altta nakliye tıkladığımda turkiye 35$ bişi cıkıyor.
    acaba o kişi turkiyeye yollayabiliyormu.
  • 25-08-2010, 12:02:52
    #12
    bugüne kadar aldıklarım arasında 5$lık bir ürün 1,5 ay olmasına rağmen gelmedi halen. gümrükte mi kaldı, kayıp mı oldu, yoksa postacı el mi koydu bilmiyorum
  • 26-08-2010, 10:30:30
    #13
    Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugüne kadar aldıklarım arasında 5$lık bir ürün 1,5 ay olmasına rağmen gelmedi halen. gümrükte mi kaldı, kayıp mı oldu, yoksa postacı el mi koydu bilmiyorum
    Demekki cıkıyormuş gercekten sorunlar. Bana bu konuda yardımcı olacak birisi varmı acaba.