Konu
ebay ile gümrük sorunları yaşayanlar varmı
26-08-2010, 10:30:30
#13
BAKAN
Lebraam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bugüne kadar aldıklarım arasında 5$lık bir ürün 1,5 ay olmasına rağmen gelmedi halen. gümrükte mi kaldı, kayıp mı oldu, yoksa postacı el mi koydu bilmiyorum
Demekki cıkıyormuş gercekten sorunlar. Bana bu konuda yardımcı olacak birisi varmı acaba.