Konu
ebay ile gümrük sorunları yaşayanlar varmı
25-08-2010, 12:02:52
#12
Lebraam
bugüne kadar aldıklarım arasında 5$lık bir ürün 1,5 ay olmasına rağmen gelmedi halen. gümrükte mi kaldı, kayıp mı oldu, yoksa postacı el mi koydu bilmiyorum