• 24-08-2010, 14:42:06
    #1
    merhaba.
    ebaydan almış olduğum bir ürün gümrükte sorun yaşatabilirmi acaba.
    ürün bir adet dedektör.. fiyatı ise 46 $
  • 24-08-2010, 14:43:11
    #2
    https://www.r10.net/ebay/

    yanlış bölüm.
  • 24-08-2010, 14:45:38
    #3
    eBay bölümü mevcut.

    Hiç kimse ermiş değil geçer/geçmez diye %100 kesin bir karar veremez.

    Memur & Memure karar verir onun insifiyatinde.

    Simdi şu link üzerindeki ürün ilgili yasanın ilgili maddelerin yurdumuza girişi yasak olan bir ürün olmadığı için gümrük muhafaza durdursa bile alıcı kişi kendi gidip sorunsuzca alır.
  • 24-08-2010, 14:48:44
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eBay bölümü mevcut.

    Hiç kimse ermiş değil geçer/geçmez diye %100 kesin bir karar veremez.

    Memur & Memure karar verir onun insifiyatinde.

    Simdi şu link üzerindeki ürün ilgili yasanın ilgili maddelerin yurdumuza girişi yasak olan bir ürün olmadığı için gümrük muhafaza durdursa bile alıcı kişi kendi gidip sorunsuzca alır.
    Ürün Yasak olmaya yasak sanıyorsam ama bende tam bilmiyorum ama turkiyede satılıyor halen. bir kac sitede baktım baya pahalı istiyordu. bende resim özerindeki koddan faydalanak ebayda bulabildim.
  • 24-08-2010, 14:55:32
    #5
    Nescafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün Yasak olmaya yasak sanıyorsam ama bende tam bilmiyorum ama turkiyede satılıyor halen. bir kac sitede baktım baya pahalı istiyordu. bende resim özerindeki koddan faydalanak ebayda bulabildim.
    En iyi seçim her zaman devlet postası.

    Çünkü özel kargolar ürünün geçmesi için elinden geleni yapar ve senden masrafı alır.

    Devlet postası ürün dikkat çekerse şüphelenir ise filan ise alıcı adresine tebrikat yollar gönderiniz şu gümrük muhafaza müdürlüğünde adres telefon bilgileri olur şu tarihe kadar geliniz filan.

    Sende gidersin 15 gündür süresi gittin zaman memur ilgili yasa çercevesi içinde paketinin orada senle beraber açarlar (sen olmadan açamazlar) bakılır ilgili kanun uygulanır.

    Sansını dene ama eğer durursa vermezler ise iade ettir satıcı kişiye söyle takip kodlu alırsan o kod ile geri gider sana yolladı gönderi ücreti hariç ürünün ücretini iade eder.
    (eğer iyi bir satıcı ise)
  • 24-08-2010, 15:15:12
    #6
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyi seçim her zaman devlet postası.

    Çünkü özel kargolar ürünün geçmesi için elinden geleni yapar ve senden masrafı alır.

    Devlet postası ürün dikkat çekerse şüphelenir ise filan ise alıcı adresine tebrikat yollar gönderiniz şu gümrük muhafaza müdürlüğünde adres telefon bilgileri olur şu tarihe kadar geliniz filan.

    Sende gidersin 15 gündür süresi gittin zaman memur ilgili yasa çercevesi içinde paketinin orada senle beraber açarlar (sen olmadan açamazlar) bakılır ilgili kanun uygulanır.

    Sansını dene ama eğer durursa vermezler ise iade ettir satıcı kişiye söyle takip kodlu alırsan o kod ile geri gider sana yolladı gönderi ücreti hariç ürünün ücretini iade eder.
    (eğer iyi bir satıcı ise)

    Şöyle bir durum varmı. 150 euro altında ise sorun yaşamadan gecebiliyormuş.
  • 24-08-2010, 15:51:51
    #7
    Nescafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir durum varmı. 150 euro altında ise sorun yaşamadan gecebiliyormuş.
    Bu muhafazadaki senle ilgilen çek olan yetkili memur tarafından ürün değeri 151 de denir yada 10 denir işte bu onlara bağlı eğer faturan var ise yada onu 150 Euro/Dolar altına aldığını kanıtlar isen istediği kadar 200 euro/dolar desin bir şey olmaz nasıl kanıtlanır eğer k.kartı ile paypal üzerinden aldı isen k.kartının bankadan alarak o dekontu ekstra filan deniyor onun adına alırsın dökümü noter e aslı gibi damgası vurdurusun sorun çıkmaz ama pek çıkarmıyorlar bu durumlarda yasak olmasın yeter onlara.
  • 24-08-2010, 15:52:21
    #8
    1000€luk malzemede alsanız faturada 100€ göstersin problem olmaz
  • 24-08-2010, 16:34:43
    #9
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu muhafazadaki senle ilgilen çek olan yetkili memur tarafından ürün değeri 151 de denir yada 10 denir işte bu onlara bağlı eğer faturan var ise yada onu 150 Euro/Dolar altına aldığını kanıtlar isen istediği kadar 200 euro/dolar desin bir şey olmaz nasıl kanıtlanır eğer k.kartı ile paypal üzerinden aldı isen k.kartının bankadan alarak o dekontu ekstra filan deniyor onun adına alırsın dökümü noter e aslı gibi damgası vurdurusun sorun çıkmaz ama pek çıkarmıyorlar bu durumlarda yasak olmasın yeter onlara.
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000€luk malzemede alsanız faturada 100€ göstersin problem olmaz
    tşkler yorumlar icin.

    o zaman ebayda alışveriş yaptığımız ürünlerde faturayı düşük miktarda güsterdiğimiz taktirde sorun yok aladığım kadarıyla.