• 17-08-2010, 17:04:26
    #19
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumları okudum o zaman ben de 2 teori atıyorum ortaya

    1.cisi kesinlikle piramitleri insanlar yapmadı. mısırdaki kahinler gibi insanlar cinlerle irtibata geçti.(bu mümkün her açıdan dini açıdan da ....) ve onlara yaptırttılar sebebi nedir onlar neden yaptı orasıbilinmez tabi belki onlara tapıyordular belki de karşılığında bir şeyler verdiler hiç akıl edemeyeceğimiz şeyler..

    2.si o zamanlar dünya çok gelişmiti teknolojik açıdan uçuk bir şekilde tüm evrenin sahibiydi uzaylılar vs. hepsi dünyanın eline bakıyordu ama insanın kahrolasıca kibiri o dönemde de kendini gösterdi ve savaşlar çıktı çok büyük savaşlar en sonunda tüm dünya bir toplantıya oturdu.kimse savaştan vazgeçmiyor dünyanın yok olmaması için de dünyaya bir nevi format atmayı planladılar yaşanan teknoloji unutulacaktı.o zamana göre eski çağlara dönülecekti...

    aklıma bir teori daha geldi..
    3.sü o dönemde yaşayan bir peygamber vardı ve o herkese dinini inandırmak için mucizeler yarattı piramitler de bunlardan biriydi...

    benden bu kadar..
    1. Teorine katılabilirim. Çünkü Cinlerinde içerisinde Müslüman olanı da var olmayanı da yani aynen insanlar gibi. Bu da demek oluyorki eğer o zamanda cinlerin bir gücü vardı ve onları kullandılar.

    2. teorini de benim söylediklerim destekliyor gibi. Yani reset olayı - ve + kutuplar yer değiştirdi ve statik elektrik ve normal elektrik elektronik artık adına ne derseniz deyin işe yaramadı.

    3. Teorine katılamam. Çünkü bütün din ve inançlarda Firavunun Allah'a isyanını doğruluyor. Yani bir yardımcısına ne demişti "Bana öyle büyük bir kule yapın ki Musa'nın Allahı'nın yanına çıkayım. Bakayım kimmiş". Şimdi o dönemin zaten bir peygamberi vardı ve adı da Hz.Musa. Hz.Musa yahudileri firavunun elinden kurtardı, asasının sembolik bir hareketiyle melekler suyu ikiye ayırıyorlar da arasından bunlar geçiyor. Bunu herkes biliyor. Neyse o uzun konu fakat bir teknolojinin kullanıldığına hemfikiriz.
  • 17-08-2010, 17:10:32
    #20
    3. teorimi çürüttün diyebilirm ama tarih her zaman doğru söylemez firavunun piramitleri yaptırtmak istediğinin videol ukanıtı yok sonuçtak (kuran'da yazmıyor diye bilioyum yazıyorsa pes...)

    yani başka biri olabilir o dönemde o civarlara yakın başka bir inançsız millet ve bir peygamber (kuranda binlerce peygaöber geldiği yazar..)
  • 17-08-2010, 17:19:01
    #21
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. teorimi çürüttün diyebilirm ama tarih her zaman doğru söylemez firavunun piramitleri yaptırtmak istediğinin videol ukanıtı yok sonuçtak (kuran'da yazmıyor diye bilioyum yazıyorsa pes...)

    yani başka biri olabilir o dönemde o civarlara yakın başka bir inançsız millet ve bir peygamber (kuranda binlerce peygaöber geldiği yazar..)
    afedersin Kuran'daki ayeti eklemem gerekiyordu fakat konu ile alakalı olmayabilir diye düşünmüştüm neyse devam edeyim,

    Alıntı
    Kasas 38

    Firavun: Ey ileri gelenler! Sizin için benden başka bir ilah tanımıyorum. Ey Haman! Haydi benim için çamur üzerine ateş yak, bana bir kule yap ki Musa'nın tanrısına çıkayım; ama sanıyorum, o mutlaka yalan söyleyenlerdendir, dedi.
    herşeyin videolu ve resimli anlatımı olmuyor ne yazıkki. İslamiyet inancına göre ilahi bir kamera bizi zaten çekiyor ahirette kendimizi izleyeceğiz o zaman inşallah piramitlerin yapımınıda izleriz. Şimdi kuranda binlerce peygamber geldiği yazar elbette fakat en çok Hz.Musa, Hz.Nuh, Hz.İsa ve Hz.Muhammed (s.a.v) bu 4 büyük peygamberden bahseder. O döneme Hz.Musa'nın gönderildiğini yukarda verdiğim

    Alıntı
    Sonra onların arkasından Musa'yı mucizelerimizle Firavun'a ve topluluğuna gönderdik. Tuttular o mucizeleri inkâr ettiler. Ettiler de bak, o bozguncuların âkıbetleri nasıl oldu! ayetle kanıtlayabiliriz
    Alıntı
    Musa: "Ey Firavun! Bil ki ben âlemlerin Rabbi tarafından gönderilmiş bir peygamberim." dedi.
    bu ayetlerin sayısını arttırabilirim.
  • 17-08-2010, 17:27:35
    #22
    klavyemi yavaşca yere bırakıyorum
  • 17-08-2010, 17:34:14
    #23
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar teknoloji demek sadece günümüzde kullandığımız değildir.

    Benim bir teorim vardı uzun zamandır, piramitlerin döneminde yani Hz.Musa döneminde büyük bir teknoloji vardı diye düşünüyorum. Şimdi teknolojiden kastım öyle iş makinaları ile değil tabi ama daha güçlü belki de günümüzde kullandığımız teknoloji sandığımız şeyler çok ilkel (o zamanlara göre). Teknoloji o kadar gelişmişti ki artık insanlar kontrolü ellerinde tutamadılar yada dünya bunu kaldıramadı. O teknoloji kendini sıfırlayarak dünya kendine yeni bir denge kurdu, eksi ve artı yer değiştirdi ve hiçbir teknoloji kullanılamaz hale geldi. Sonra uzun yıllar sonunda teknoloji kendisini yeni yeni göstermeye başladı ve günümüze kadar geldi. Bir düşünsenize o zamanın insanları sandığımız kadar ilkel falan değillerdi. İlkel olsalardı (örnek mayalar) hala cevaplarını bulamadığımız yüzlerce insan yapımı şeyler var.

    Bizim bilmediğimiz bir teknoloji ve bizim bilmediğimiz bir sır. Piramitler hep ilgimi çekmiştir, fakat nedense Kuran'da teknolojisi ve yapısı hakkında çok fazla birşey söylenmez. Belkide benim düşündüğümden daha basittir
    battlestar galactica'nın finalini anlattın sandım bi' an bende böyle düşünüyordum uzun bir süredir.

    Hz Musa, Hz Süleyman ve cinler dışında.
  • 17-08-2010, 17:37:21
    #24
    Kurumsal PLUS
    Piramitleri insanlar yapmıştır, doğaüstü birşey yoktur. Yıldızlara göre konum hesaplamalar vs.. sadece mısırlılar değil mayalılar vs.. de bu konularda çok gelişmişlerdi. Günümüzde yapamadığımız şeyleri hesaplıyorlardı ki bu yüzden doğaüstü güçler demek çok yanlış olur. Adamların işi gücü yoktu teknoloji yoktu birşey yoktu gece gündüz gökyüzünü izliyorlardı. Bu tip teknikler geliştirmeleri anormal değil.

    Ayrıca, piramitler etrafındaki kazılarda çok sayıda el aletleri vs.. bulunmuştur. Milyonlarda insan birden çalışınca imkansız birşey değil bunları yapmak.
  • 17-08-2010, 17:39:21
    #25
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piramitleri insanlar yapmıştır, doğaüstü birşey yoktur. Yıldızlara göre konum hesaplamalar vs.. sadece mısırlılar değil mayalılar vs.. de bu konularda çok gelişmişlerdi. Günümüzde yapamadığımız şeyleri hesaplıyorlardı ki bu yüzden doğaüstü güçler demek çok yanlış olur. Adamların işi gücü yoktu teknoloji yoktu birşey yoktu gece gündüz gökyüzünü izliyorlardı. Bu tip teknikler geliştirmeleri anormal değil.

    Ayrıca, piramitler etrafındaki kazılarda çok sayıda el aletleri vs.. bulunmuştur. Milyonlarda insan birden çalışınca imkansız birşey değil bunları yapmak.
    hocam o zaman sen 2. teorimi desteklemiş oluyorsun o zaman yapılabilen şeylerin şimdi yapılamaması ne ilginç değil mi ???
  • 17-08-2010, 17:52:39
    #26
    Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    battlestar galactica'nın finalini anlattın sandım bi' an bende böyle düşünüyordum uzun bir süredir.

    Hz Musa, Hz Süleyman ve cinler dışında.
    Star gate filmini izlemiştim bi. Bu diziyi de izlemeye niyetliyim. yani diziden esinlenerek söylediğim şeyler değildi yorumum.


    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o zaman sen 2. teorimi desteklemiş oluyorsun o zaman yapılabilen şeylerin şimdi yapılamaması ne ilginç değil mi ???
    Arkadaşım insanların yorumlarından sadece senin teorilerini destekliyor yada desteklemiyor yorumlarına girmene gerek yok. Yani söylediğim 3 madde üzerine durmuyoruz. Şimdi neden yapılamıyor çünkü o bilgeliğe daha ulaşamadık. Dünyanın sonu teknoloji ile olacak yada geri dönüşümü.
  • 17-08-2010, 17:56:42
    #27
    Kurumsal PLUS
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o zaman sen 2. teorimi desteklemiş oluyorsun o zaman yapılabilen şeylerin şimdi yapılamaması ne ilginç değil mi ???
    Şu anda yapılamaması gibi bir durum yok. Sadece kimse yapmıyor. Kapitalizm yüzünden yani. Kim niye böyle birşeye çok büyük paralar harcasın ki. Eskiden bir firavun koskoca ülkeyi yönetiyordu. Bir lafıyla milyonlarca adama böyle yapılar yapıtırıyorlardı. Yani burada milyonlardan bahsediyoruz hiç küçümsenecek bir olay değil. Milyonlarca adamın 10-20 yıl çalışması demek ne demektir bir düşünün.

    Ha eğer gökyüzüyle ilgili hesaplamalardan bahsediyorsanız, evet, bu konularda onlardan gerideyiz. Ama uzaylı vs.. ile ilgili bir durum değil bu. Mayalılar da aynı şekilde çok gelişmişti gökyüzü hesaplamalarında.