Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piramitleri insanlar yapmıştır, doğaüstü birşey yoktur. Yıldızlara göre konum hesaplamalar vs.. sadece mısırlılar değil mayalılar vs.. de bu konularda çok gelişmişlerdi. Günümüzde yapamadığımız şeyleri hesaplıyorlardı ki bu yüzden doğaüstü güçler demek çok yanlış olur. Adamların işi gücü yoktu teknoloji yoktu birşey yoktu gece gündüz gökyüzünü izliyorlardı. Bu tip teknikler geliştirmeleri anormal değil.

Ayrıca, piramitler etrafındaki kazılarda çok sayıda el aletleri vs.. bulunmuştur. Milyonlarda insan birden çalışınca imkansız birşey değil bunları yapmak.
hocam o zaman sen 2. teorimi desteklemiş oluyorsun o zaman yapılabilen şeylerin şimdi yapılamaması ne ilginç değil mi ???