yorumları okudum o zaman ben de 2 teori atıyorum ortaya
1.cisi kesinlikle piramitleri insanlar yapmadı. mısırdaki kahinler gibi insanlar cinlerle irtibata geçti.(bu mümkün her açıdan dini açıdan da ....) ve onlara yaptırttılar sebebi nedir onlar neden yaptı orasıbilinmez tabi belki onlara tapıyordular belki de karşılığında bir şeyler verdiler hiç akıl edemeyeceğimiz şeyler..
2.si o zamanlar dünya çok gelişmiti teknolojik açıdan uçuk bir şekilde tüm evrenin sahibiydi uzaylılar vs. hepsi dünyanın eline bakıyordu ama insanın kahrolasıca kibiri o dönemde de kendini gösterdi ve savaşlar çıktı çok büyük savaşlar en sonunda tüm dünya bir toplantıya oturdu.kimse savaştan vazgeçmiyor dünyanın yok olmaması için de dünyaya bir nevi format atmayı planladılar yaşanan teknoloji unutulacaktı.o zamana göre eski çağlara dönülecekti...
aklıma bir teori daha geldi..
3.sü o dönemde yaşayan bir peygamber vardı ve o herkese dinini inandırmak için mucizeler yarattı piramitler de bunlardan biriydi...
benden bu kadar..
1. Teorine katılabilirim. Çünkü Cinlerinde içerisinde Müslüman olanı da var olmayanı da yani aynen insanlar gibi. Bu da demek oluyorki eğer o zamanda cinlerin bir gücü vardı ve onları kullandılar.
2. teorini de benim söylediklerim destekliyor gibi. Yani reset olayı - ve + kutuplar yer değiştirdi ve statik elektrik ve normal elektrik elektronik artık adına ne derseniz deyin işe yaramadı.
3. Teorine katılamam. Çünkü bütün din ve inançlarda Firavunun Allah'a isyanını doğruluyor. Yani bir yardımcısına ne demişti "Bana öyle büyük bir kule yapın ki Musa'nın Allahı'nın yanına çıkayım. Bakayım kimmiş". Şimdi o dönemin zaten bir peygamberi vardı ve adı da Hz.Musa. Hz.Musa yahudileri firavunun elinden kurtardı, asasının sembolik bir hareketiyle melekler suyu ikiye ayırıyorlar da arasından bunlar geçiyor. Bunu herkes biliyor. Neyse o uzun konu fakat bir teknolojinin kullanıldığına hemfikiriz.