• 13-08-2010, 12:18:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    s.a arkadaşlar evet geçensene okulların aldığı okul puanına baktım ve 61 58 65 68 civarı olan okulların hepsini yazdım 17tane tercih kimsenin tercihe tmediği okulları yazdım düşünün artık 70,18 ortalamam var ama yerleşemedin diyor bana allah aşkına ben yerleşemedim 80 ortalaması olan arkadaşım yerleşemedi 75ortalaması olan yerleşemedi ya allah aşkına söyleyin bana bu adamlar kimi yerleştirdiler ? kim kazandı hani öncelik meslek liselilerinindi ? allah kahretsin şu mübarek günde oruçlu ağzımla söylüyorum birimizin hakkını yiyorsanız allah sizin canınızı almasın acılar içinde kıvranın torak kabul etmesin hep hile hurda

    2.tercihler olucakmı ?
  • 13-08-2010, 13:03:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sadece okul puanına bakmayın. bölümler için 1990 doğumlu adaylara öncelik tanıyordu bu sene. yani yaş faktörünü de hesaba katmak lazım.

    belki bu sebeple, yani 1990 doğumlu olmadığınız için girememiş olabilirsiniz...
  • 13-08-2010, 13:08:56
    #3
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece okul puanına bakmayın. bölümler için 1990 doğumlu adaylara öncelik tanıyordu bu sene. yani yaş faktörünü de hesaba katmak lazım.

    belki bu sebeple, yani 1990 doğumlu olmadığınız için girememiş olabilirsiniz...
    hepsinde 1992 yazıyordu tercihlerimin yani 91 yazıyordu 2009 91 yazıyordu 2010da 92 oluyor çok dikkat ettim onlara