sadece okul puanına bakmayın. bölümler için 1990 doğumlu adaylara öncelik tanıyordu bu sene. yani yaş faktörünü de hesaba katmak lazım.

belki bu sebeple, yani 1990 doğumlu olmadığınız için girememiş olabilirsiniz...