PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece okul puanına bakmayın. bölümler için 1990 doğumlu adaylara öncelik tanıyordu bu sene. yani yaş faktörünü de hesaba katmak lazım.

belki bu sebeple, yani 1990 doğumlu olmadığınız için girememiş olabilirsiniz...
hepsinde 1992 yazıyordu tercihlerimin yani 91 yazıyordu 2009 91 yazıyordu 2010da 92 oluyor çok dikkat ettim onlara