s.a arkadaşlar evet geçensene okulların aldığı okul puanına baktım ve 61 58 65 68 civarı olan okulların hepsini yazdım 17tane tercih kimsenin tercihe tmediği okulları yazdım düşünün artık 70,18 ortalamam var ama yerleşemedin diyor bana

allah aşkına ben yerleşemedim 80 ortalaması olan arkadaşım yerleşemedi 75ortalaması olan yerleşemedi ya allah aşkına söyleyin bana bu adamlar kimi yerleştirdiler ? kim kazandı hani öncelik meslek liselilerinindi ? allah kahretsin şu mübarek günde oruçlu ağzımla söylüyorum birimizin hakkını yiyorsanız allah sizin canınızı almasın acılar içinde kıvranın torak kabul etmesin hep hile hurda
2.tercihler olucakmı ?