KPSS Lisans sonucu bekleyen öğretmen adayları var mı ?
34
●1.509
- 10-08-2010, 14:24:05Merhabalar arkadaşlar, 10 Temmuzda KPSS(Lisans)ye girip sonucunu bekleyen öğretmen adaylarımız var mı aramızda (: Yarın 14.00 itibariyle açıklanıyormuş sonuçlar. Bilginize (:
- 10-08-2010, 17:21:06Aynen hocam, ha bugun ha yarın derken sonunda geldi beklenen günKompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bölüm nedir hocam sizin (: - 10-08-2010, 18:35:16Sınıf öğretmenliği hocam. Sizin ?loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne açıklandı?bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-08-2010, 18:41:16Bilgisayar öğretmenliği hocam benimkide. Sizin alımlar iyi baya ya umarım güzel bi puan alıp sen de gidersin. Bizim bilişim dersleri 4. ve 5. sınıflarde kalmış heralde o yüzden düşük alım bekliyorum bizim bölümden. Bilişim çağında bilişim dersleri azalıyorKompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2010, 18:45:40Haklısın hocam. Teknik bölümlere iyi alım olacağı söyleniyor ama sizin bölüm sanırım bu kategoride değil.loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bir dönem gaflette bulunup ücretli öğretmenlik yaptım. Bilgisayar dersine sertifikalı sınıf öğretmeni giriyordu. Garip bir uygulama.
Sevdiğim branşlardan biri. Umarım hayırlısıyla atanırsın Ağustos atamasında. - 11-08-2010, 10:19:52Güzel karikatür hocam (: Bakalım bu atama da sözleşmeli olmayacak diyorlar, hep kadrolu olacakmış. Onu da görecez. Önce sonuçlarımızı görelim (:
