• 10-08-2010, 14:24:05
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, 10 Temmuzda KPSS(Lisans)ye girip sonucunu bekleyen öğretmen adaylarımız var mı aramızda (: Yarın 14.00 itibariyle açıklanıyormuş sonuçlar. Bilginize (:
  • 10-08-2010, 15:08:11
    #2
    Var... Adrenalin üst seviyede.

    Beklemekten dağıldık resmen (: İnşallah hayırlısı olur herkes için.
  • 10-08-2010, 17:21:06
    #3
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var... Adrenalin üst seviyede.

    Beklemekten dağıldık resmen (: İnşallah hayırlısı olur herkes için.
    Aynen hocam, ha bugun ha yarın derken sonunda geldi beklenen gün

    Bölüm nedir hocam sizin (:
  • 10-08-2010, 17:24:42
    #4
    bugun açıklandı
  • 10-08-2010, 18:35:16
    #5
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, ha bugun ha yarın derken sonunda geldi beklenen gün

    Bölüm nedir hocam sizin (:
    Sınıf öğretmenliği hocam. Sizin ?

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun açıklandı
    Ne açıklandı?
  • 10-08-2010, 18:41:16
    #6
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıf öğretmenliği hocam. Sizin ?
    Bilgisayar öğretmenliği hocam benimkide. Sizin alımlar iyi baya ya umarım güzel bi puan alıp sen de gidersin. Bizim bilişim dersleri 4. ve 5. sınıflarde kalmış heralde o yüzden düşük alım bekliyorum bizim bölümden. Bilişim çağında bilişim dersleri azalıyor
  • 10-08-2010, 18:45:40
    #7
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar öğretmenliği hocam benimkide. Sizin alımlar iyi baya ya umarım güzel bi puan alıp sen de gidersin. Bizim bilişim dersleri 4. ve 5. sınıflarde kalmış heralde o yüzden düşük alım bekliyorum bizim bölümden. Bilişim çağında bilişim dersleri azalıyor
    Haklısın hocam. Teknik bölümlere iyi alım olacağı söyleniyor ama sizin bölüm sanırım bu kategoride değil.

    Ben de bir dönem gaflette bulunup ücretli öğretmenlik yaptım. Bilgisayar dersine sertifikalı sınıf öğretmeni giriyordu. Garip bir uygulama.

    Sevdiğim branşlardan biri. Umarım hayırlısıyla atanırsın Ağustos atamasında.
  • 11-08-2010, 05:53:13
    #8
  • 11-08-2010, 10:19:52
    #9
    Güzel karikatür hocam (: Bakalım bu atama da sözleşmeli olmayacak diyorlar, hep kadrolu olacakmış. Onu da görecez. Önce sonuçlarımızı görelim (: