Bilgisayar öğretmenliği hocam benimkide. Sizin alımlar iyi baya ya umarım güzel bi puan alıp sen de gidersin. Bizim bilişim dersleri 4. ve 5. sınıflarde kalmış heralde o yüzden düşük alım bekliyorum bizim bölümden. Bilişim çağında bilişim dersleri azalıyor
Haklısın hocam. Teknik bölümlere iyi alım olacağı söyleniyor ama sizin bölüm sanırım bu kategoride değil.
Ben de bir dönem gaflette bulunup ücretli öğretmenlik yaptım. Bilgisayar dersine sertifikalı sınıf öğretmeni giriyordu. Garip bir uygulama.
Sevdiğim branşlardan biri. Umarım hayırlısıyla atanırsın Ağustos atamasında.