Sınıf öğretmenliği hocam. Sizin ?
Bilgisayar öğretmenliği hocam benimkide. Sizin alımlar iyi baya ya umarım güzel bi puan alıp sen de gidersin. Bizim bilişim dersleri 4. ve 5. sınıflarde kalmış heralde o yüzden düşük alım bekliyorum bizim bölümden. Bilişim çağında bilişim dersleri azalıyor