Merhabalar arkadaşlar, 10 Temmuzda KPSS(Lisans)ye girip sonucunu bekleyen öğretmen adaylarımız var mı aramızda (: Yarın 14.00 itibariyle açıklanıyormuş sonuçlar. Bilginize (: