• 09-08-2010, 23:36:16
    #1


    10 Ağustos 2010 gecesi kalkacağımız ve 1 ay sürecek güzel bir ay olan Ramazan ayında herkesin sakin,yorucu, sıcaklardan etkilenmeden geçirecekleri bir Ramazan ayı diliyorum ve Forumda bulunan tüm arkadaşların 2010 Ramazan Ay'ını kutlar '' Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan'' diyerek güzel ,bol dualı günler geçirmenizi dilerim.
  • 09-08-2010, 23:38:19
    #2
    Teşekkürler hocam seninki de kutlu olsun
  • 09-08-2010, 23:38:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hoş geldin ramazan herkezın ramazanını kutluyorum...
  • 09-08-2010, 23:39:00
    #4
    Sagolsun sızlerınde bu gun son kez muslum baba ıle aglayım 1 ay ara verıcem
  • 09-08-2010, 23:40:33
    #5
    sağolasın herkese hayırlı ramazanlar...
  • 09-08-2010, 23:41:32
    #6
    hayırlı ramazanlar herkese..
  • 09-08-2010, 23:42:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH Razı Olsun, Herkes ramazanı sağlıkla kazasız belasız bitirsin
  • 09-08-2010, 23:42:22
    #8
    Hayırlı ramazanlar arkadaşlar
  • 09-08-2010, 23:42:41
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah hepimize kuvvet versin oruç tutmak zor olacak.