
10 Ağustos 2010 gecesi kalkacağımız ve 1 ay sürecek güzel bir ay olan Ramazan ayında herkesin sakin,yorucu, sıcaklardan etkilenmeden geçirecekleri bir Ramazan ayı diliyorum ve Forumda bulunan tüm arkadaşların 2010 Ramazan Ay'ını kutlar '' Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan'' diyerek güzel ,bol dualı günler geçirmenizi dilerim.