• 10-08-2010, 10:11:50
    #19
    Ramazan ayı berekettir. Ramazan ayı tüm ulusumuza ve din kardeşlerimize mübarek olsun. Umarım oruç tutanların tutmayanlara, tutmayanların tutanlara saygılı olduğu güzel bir ay geçiririz. Rabbim bu mübarek günlerde günahlarımızı bağışlasın.
  • 10-08-2010, 11:28:19
    #20
  • 11-08-2010, 10:41:26
    #21
    Hayırlı ramazanlar....
  • 11-08-2010, 11:19:11
    #22
    teşekkürler sizede hayırlı Ramazanlar
  • 11-08-2010, 17:46:16
    #23
    oruç nasıl gıdıyor beyler (= pc başında pek anlasılmıyor ama boş boş bekleyınce karın agrıları gırıyor sanırsam (= guzelım yemekler goz ucuna gelıyor (=
  • 11-08-2010, 17:47:36
    #24
    Bu ayda, Cennet kapıları açılır. Cehennem kapıları kapanır. Şeytanlar, zincirlere bağlanır. Rahmet kapıları açılır. Allahü teâlâ, bu mübarek ayda Onun şanına yakışacak, kulluk yapmayı ve Rabbimizin razı olduğu, beğendiği yolda bulunmayı, hepimize nasip eylesin!

    Ramazan ayınız kutlu olsun.
  • 11-08-2010, 17:59:07
    #25
    Allah Nefsinizi eğitmenize yardımcı olsun dostlar
  • 11-08-2010, 19:40:53
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Fakirlerin halini anlayalım.Bol bol yardımlaşalım.
    Hayırlı ramazanlar.Bu aya gelen kesinlikle orucunu tutmalı.
  • 11-08-2010, 19:41:53
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Herkese hayırlı ramazanlar.