• 11-08-2010, 23:08:40
    #28
    valla bugun orucu tuttugumda pek fazla etkılenmedım bıraz canım eskı alıskanlıktan olsa gerek nestea cektı bılgısayar basında ama nefsıme soz gecırdım . allah herkese nefsıne soz gecırmeyı nasıp etsın .nefsımıze sahıp cıkarsak hıcbır kotuluk bıze bulasmaz (=
  • 14-08-2010, 01:37:28
    #29
    herkese hayırlı ramazanlar.

    bu uzun günlerde rabbim bize yardım eder inşalah