valla bugun orucu tuttugumda pek fazla etkılenmedım bıraz canım eskı alıskanlıktan olsa gerek nestea cektı bılgısayar basında ama nefsıme soz gecırdım . allah herkese nefsıne soz gecırmeyı nasıp etsın .nefsımıze sahıp cıkarsak hıcbır kotuluk bıze bulasmaz (=