â harfinin klavyede kısayolunu arıyorum. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
â harfinin klavyede kısayolunu arıyorum.
21
●
1.210
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
â harfinin klavyede kısayolunu arıyorum.
1
2
3
03-08-2010, 23:22:48
#10
Brave09
Üyeliği durduruldu
beyzade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Shift ile aynı anda 3'e basılı tutuyoruz ondan sonra a'ya basıyoruz arkadaşlar bu kadar basitmiş.
Basılı tutmana gerek yok, önceden bende basılı tutuyordum
Shift ile 3 tuşuna bas çek, sonra a e i o ne yazarsan â ê î ô oluyor
Shift ile 3 tuşuna bas çeki sonra boşluk space tuşuna basarsan da ^ oluyor.
Umarım faydalı olur.
03-08-2010, 23:29:16
#11
BEYZADE
PostratoR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
â oLdu
Alt+Num131
Benim laptop'ta numpad kısmı yok.
03-08-2010, 23:32:08
#12
Rc2n
Üyeliği durduruldu
sihft +3 yapın önce sonra "a" harfine basın aynı sonucu alırsınız
örnek â
03-08-2010, 23:33:14
#13
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
başlat/çalıştıra charmap yazabilirsiniz..
03-08-2010, 23:34:49
#14
KoRuYuCu
Üyeliği durduruldu
Bulamadın mı h
â
l
â
?
Harf büyük durumda olsun, shift ve 3 tuşuna basılı tut ve A'ya bas tamamdır.
Örnek : â
03-08-2010, 23:51:18
#15
Brave09
Üyeliği durduruldu
Brave09 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Basılı tutmana gerek yok, önceden bende basılı tutuyordum
Shift ile 3 tuşuna bas çek, sonra a e i o ne yazarsan â ê î ô oluyor
Shift ile 3 tuşuna bas çeki sonra boşluk space tuşuna basarsan da ^ oluyor.
Umarım faydalı olur.
beyzade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim laptop'ta numpad kısmı yok.
Dediğimi kullan en kısa yol bana göre
04-08-2010, 00:01:58
#16
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
â aha oldu
04-08-2010, 09:05:36
#17
vLkn448
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
FurkanGNS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
â aha oldu
Valla oldu
04-08-2010, 09:25:59
#18
Exwore
charmap tir alt tuşudur gerek yok öyle şeylere cümle yazma esnasında onla mı uğraşacaksın yap shift 3 + a en basit yol
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler