• 03-08-2010, 23:22:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shift ile aynı anda 3'e basılı tutuyoruz ondan sonra a'ya basıyoruz arkadaşlar bu kadar basitmiş.
    Basılı tutmana gerek yok, önceden bende basılı tutuyordum

    Shift ile 3 tuşuna bas çek, sonra a e i o ne yazarsan â ê î ô oluyor
    Shift ile 3 tuşuna bas çeki sonra boşluk space tuşuna basarsan da ^ oluyor.

    Umarım faydalı olur.
  • 03-08-2010, 23:29:16
    #11
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    â oLdu

    Alt+Num131
    Benim laptop'ta numpad kısmı yok.
  • 03-08-2010, 23:32:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sihft +3 yapın önce sonra "a" harfine basın aynı sonucu alırsınız

    örnek â
  • 03-08-2010, 23:33:14
    #13
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    başlat/çalıştıra charmap yazabilirsiniz..
  • 03-08-2010, 23:34:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bulamadın mı hâlâ ?

    Harf büyük durumda olsun, shift ve 3 tuşuna basılı tut ve A'ya bas tamamdır.

    Örnek : â
  • 03-08-2010, 23:51:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basılı tutmana gerek yok, önceden bende basılı tutuyordum

    Shift ile 3 tuşuna bas çek, sonra a e i o ne yazarsan â ê î ô oluyor
    Shift ile 3 tuşuna bas çeki sonra boşluk space tuşuna basarsan da ^ oluyor.

    Umarım faydalı olur.
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim laptop'ta numpad kısmı yok.
    Dediğimi kullan en kısa yol bana göre
  • 04-08-2010, 00:01:58
    #16
    Meta ADS Hizmetleri
    â aha oldu
  • 04-08-2010, 09:05:36
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    â aha oldu
    Valla oldu
  • 04-08-2010, 09:25:59
    #18
    charmap tir alt tuşudur gerek yok öyle şeylere cümle yazma esnasında onla mı uğraşacaksın yap shift 3 + a en basit yol