• 04-08-2010, 10:44:11
    #19
    â oldu valla
  • 04-08-2010, 15:25:22
    #20
    â yazmak istiyorsan, Shift + ^ sonra a harfine bas.
  • 04-08-2010, 16:00:11
    #21
    apo
    Üyeliği durduruldu
    alt + 0226 yapınca da çıkıyor. numpad'i olmayanlarda işe yaramaz.
  • 04-08-2010, 16:49:25
    #22
    Ben de yok mesela.