â harfinin klavyede kısayolunu arıyorum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
â harfinin klavyede kısayolunu arıyorum.
21
●
1.210
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
â harfinin klavyede kısayolunu arıyorum.
1
2
3
03-08-2010, 22:10:49
#1
BEYZADE
Hâlâ yazmam gerektiği yerde hala yazmaktan kaçınıyorum artık.
O yüzden "â" harfinin klavye kısayol tuşunu arıyorum. alt + 131 dediler ama çalışmadı.
Mozilla kullanmaktayım bu harfin kısayol tuşu hangisidir acaba ?
03-08-2010, 22:13:38
#2
Cagonni
altgr değil yalnız alt+131
ayrıca 131 de numpad kısmından yazılacak (çok bilmişlik saymayın aklıma gelen muhtemel yanlışları söylüyorum)
03-08-2010, 22:16:31
#3
HazarHizmet
Shift sonra 3 rakamı sonra a yani söyle yapıyor onu yapınca  böylr â oluyor Ê ê önce sift sonra ^bu işaret olan 3 rakamına bas artından harf e bas.
03-08-2010, 22:21:07
#4
BEYZADE
Shift ile aynı anda 3'e basılı tutuyoruz ondan sonra a'ya basıyoruz arkadaşlar bu kadar basitmiş.
03-08-2010, 22:26:30
#5
deli dana
Aferin, Türkçe'ye önem ver.
03-08-2010, 22:30:33
#6
Cagonni
deli dana'dan aferini kaptın, dünyalar senin olmuştur beyzade
03-08-2010, 22:40:45
#7
BEYZADE
Tebrikler gelmeye başladı bile.
03-08-2010, 22:49:07
#8
PostratoR
â oLdu
Alt+Num131
03-08-2010, 22:51:30
#9
reon
Üyeliği durduruldu
maksat paylaşmak
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler