beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shift ile aynı anda 3'e basılı tutuyoruz ondan sonra a'ya basıyoruz arkadaşlar bu kadar basitmiş.
Basılı tutmana gerek yok, önceden bende basılı tutuyordum

Shift ile 3 tuşuna bas çek, sonra a e i o ne yazarsan â ê î ô oluyor
Shift ile 3 tuşuna bas çeki sonra boşluk space tuşuna basarsan da ^ oluyor.

Umarım faydalı olur.