• 31-07-2010, 18:14:44
    #64
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha gördüklerini paylaşırsın internet hurafelerini değil
    Ben gördüklerimi Paylaşrm Sen (KENDİNE GÖRE) Hurafe Olanlara Yorum Yapmassın
  • 31-07-2010, 18:27:56
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bırakın şu zıkkımı. Daha önce konu açmıştım, parmağım bile kıpırdamıyordu kola yüzünden.

    Geceleri rüya bile göremiyordum. Şimdi bıraktım. Dünyanın en huzurlu insanıyım.
  • 31-07-2010, 18:31:52
    #66
    Volga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bırakın şu zıkkımı. Daha önce konu açmıştım, parmağım bile kıpırdamıyordu kola yüzünden.

    Geceleri rüya bile göremiyordum. Şimdi bıraktım. Dünyanın en huzurlu insanıyım.
    hocam o koladan değil, sigaradan sigarayı bırak bak nasıl açılıyosun
  • 31-07-2010, 18:31:56
    #67
    ben markette çalışıyorum hergün binlerce coca cola raflıyorum ama birtanesinden böcek çıkmadı kapagın o çıtırdıyan kısmı çok dar videoda o okdadar dar olmuyor bildigim kadarıyla
  • 31-07-2010, 18:35:07
    #68
    Üyeliği durduruldu
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o koladan değil, sigaradan sigarayı bırak bak nasıl açılıyosun
    açıldım zaten kolayı bırakınca fakat sigarayı da bırakacağım. yarın gidip nikotin sakızı falan bakacağım eczanede. tam anlamıyla nefes almayı özledim...
  • 31-07-2010, 18:36:08
    #69
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben markette çalışıyorum hergün binlerce coca cola raflıyorum ama birtanesinden böcek çıkmadı kapagın o çıtırdıyan kısmı çok dar videoda o okdadar dar olmuyor bildigim kadarıyla
    Kardeş Zaten Her paketten 1 ane çıakcak diye birşey yokki
    belki 20 milyonda bir gelr 3 kişiden biri farkeder
  • 31-07-2010, 18:43:22
    #70
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende içiyon mu kanka
    Yok ben kola içmem pek genelde pepsi içerim
  • 31-07-2010, 18:49:08
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte arkadaşlar bence.Ne malum içine böceği atıp öyle videoyu çekmediklerini? Kapağı açmadıkları ne malum?
    Serdala katılmamak elde değil bende inanmıyorum sırf yalan dolan..

    9 Senedir kola içiyorum Allah var yukarda bir kere bile denk gelmedi

    Ama istisnalar yanılmaz geçenlerdede dönerciden döner geldi dedim dönerin içinden birşey kıpırdıyor çatal bir batırdım çıtırdadı antenleri çıktı etlerin arasından

    Ne olsada ben içiyorum alıştım bırakamıyorum içmezsem sinirleniyorum elim ayağım titriyor
  • 31-07-2010, 18:56:56
    #72
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serdala katılmamak elde değil bende inanmıyorum sırf yalan dolan..

    9 Senedir kola içiyorum Allah var yukarda bir kere bile denk gelmedi

    Ama istisnalar yanılmaz geçenlerdede dönerciden döner geldi dedim dönerin içinden birşey kıpırdıyor çatal bir batırdım çıtırdadı antenleri çıktı etlerin arasından

    Ne olsada ben içiyorum alıştım bırakamıyorum içmezsem sinirleniyorum elim ayağım titriyor
    hoca o dönerciden uzaklaş yani okuyunca midem bulandı :S