Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahte arkadaşlar bence.Ne malum içine böceği atıp öyle videoyu çekmediklerini? Kapağı açmadıkları ne malum?
Serdala katılmamak elde değil bende inanmıyorum sırf yalan dolan..

9 Senedir kola içiyorum Allah var yukarda bir kere bile denk gelmedi

Ama istisnalar yanılmaz geçenlerdede dönerciden döner geldi dedim dönerin içinden birşey kıpırdıyor çatal bir batırdım çıtırdadı antenleri çıktı etlerin arasından

Ne olsada ben içiyorum alıştım bırakamıyorum içmezsem sinirleniyorum elim ayağım titriyor