advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serdala katılmamak elde değil bende inanmıyorum sırf yalan dolan..

9 Senedir kola içiyorum Allah var yukarda bir kere bile denk gelmedi

Ama istisnalar yanılmaz geçenlerdede dönerciden döner geldi dedim dönerin içinden birşey kıpırdıyor çatal bir batırdım çıtırdadı antenleri çıktı etlerin arasından

Ne olsada ben içiyorum alıştım bırakamıyorum içmezsem sinirleniyorum elim ayağım titriyor
hoca o dönerciden uzaklaş yani okuyunca midem bulandı :S