Arkadaşlar bırakın şu zıkkımı. Daha önce konu açmıştım, parmağım bile kıpırdamıyordu kola yüzünden.

Geceleri rüya bile göremiyordum. Şimdi bıraktım. Dünyanın en huzurlu insanıyım.