Orta okul 1. sınıf 1. dönem sıra arkadaşlarınız - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Orta okul 1. sınıf 1. dönem sıra arkadaşlarınız
28
●
1.309
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Orta okul 1. sınıf 1. dönem sıra arkadaşlarınız
1
2
3
4
29-07-2010, 05:35:25
#10
HazarHizmet
SaNSaRaLv0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 12.5 falandim,yanimda Arzu'yla Alev oturuyodu
Le harbi o zaman 7 yaşında 1. sınıfa başlarsan 12.5 oluyorsun ilk defa tuttu
Arzuyu çok özledim Alevi de özledim, canım sıra arkadaşlarım.
29-07-2010, 05:44:58
#11
DarksPrince
Ben 3e giderken bir kızın yanına otutturmuşlardı ne uyuz bişeydi yav. Benden 2 dk önce oturduğu için bu sıraya ilk ben oturdum diyordu başka kız arkadaşlarınıda otutturuyordu. Kızın adı Arzu'ydu genelde Alevi çağırıyordu.
29-07-2010, 05:45:51
#12
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Aynen benimde arzu ve alev. aynen saÄŸ ve sol.
29-07-2010, 05:47:57
#13
Ekstra
Bu konuyu başlatan ve yazanlar şu inci sözlük adı verilen platformda birbirlerinin annelerine ve kız kardeşlerine küfür edenler mi?
29-07-2010, 05:49:55
#14
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Ekstra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu konuyu başlatan ve yazanlar şu inci sözlük adı verilen platformda birbirlerinin annelerine ve kız kardeşlerine küfür edenler mi?
Ben orda yazarım ama direk şahsa küfür ediyorum. Anti anan teamdayım.
29-07-2010, 05:52:42
#15
DarksPrince
Ekstra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu konuyu başlatan ve yazanlar şu inci sözlük adı verilen platformda birbirlerinin annelerine ve kız kardeşlerine küfür edenler mi?
Beni biliyosun sevmem ana bacı muhabbeti yapan dingilleri. Bu konununda inciyle bağlantısı olabileceğini hiç tahmin etmedim.
29-07-2010, 05:55:11
#16
Ekstra
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben orda yazarım ama direk şahsa küfür ediyorum. Anti anan teamdayım.
Cahilim merak ettim aydınlatır mısın beni?
Bu cCc yide yapanlar siz misiniz?
Oluşumun amacı ne?
Ne tür insanlar takılıyor?
29-07-2010, 05:56:25
#17
burak8104
Ekstra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu konuyu başlatan ve yazanlar şu inci sözlük adı verilen platformda birbirlerinin annelerine ve kız kardeşlerine küfür edenler mi?
Şimdi sende yazdın sen inci sözlükten misin?
29-07-2010, 05:57:42
#18
HazarHizmet
Ekstra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cahilim merak ettim aydınlatır mısın beni?
Bu cCc yide yapanlar siz misiniz?
Oluşumun amacı ne?
Ne tür insanlar takılıyor?
cCc yi ben koydum konuya sevk için hoşuma gitti gördüm bir kaç yerde koydum yene olsa yene koyarım.
1
2
3
4
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler