Ben 3e giderken bir kızın yanına otutturmuşlardı ne uyuz bişeydi yav. Benden 2 dk önce oturduğu için bu sıraya ilk ben oturdum diyordu başka kız arkadaşlarınıda otutturuyordu. Kızın adı Arzu'ydu genelde Alevi çağırıyordu.