• 29-07-2010, 05:59:41
    #19
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahilim merak ettim aydınlatır mısın beni?
    Bu cCc yide yapanlar siz misiniz?
    Oluşumun amacı ne?
    Ne tür insanlar takılıyor?
    He toplanıp yürüyüş yapıyorlar, yakında darbe yapacaklarmış Allahım ya soruya bak oluşumun amacı nedir

    Dalga geçtiğimi anlamayacak kadar küçük beyinli olan insanlar lütfen konuyu amacından saptırmasın
  • 29-07-2010, 06:04:15
    #20
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cCc yi ben koydum konuya sevk için hoşuma gitti gördüm bir kaç yerde koydum yene olsa yene koyarım.
    Açıklaman için teşekkür ederim. Sadece öğrenmek istiyorum ne nedir diye.

    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sende yazdın sen inci sözlükten misin?
    Yok ben malatya arguvanlıyım.
  • 29-07-2010, 06:10:03
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahilim merak ettim aydınlatır mısın beni?
    Bu cCc yide yapanlar siz misiniz?
    Oluşumun amacı ne?
    Ne tür insanlar takılıyor?
    1. estağfurullah
    2. cCc inci ile bağdaşmış bişey. ben sonradan gördüm.
    3. herşeyin bir amacı olmak zorunda değil. siteye giren gülüyor, yazarlar aralarında konuşuyorlar v.s.
    4. her türlü insan var. r10 dan falan farksız değil yani. bildiğin site tek değişiklik küfürün serbest olması
  • 29-07-2010, 06:13:51
    #22
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Ekstra diğer sözlük grupları gibi bir sözlük fakat belli konular harici serbestlik mevcut ( Siyaset, din ve 3. kişiler hakkında ) ve herkes yazar olabiliyor. Birazda toplumun aynası fakat anarşizmde yok mudur dersen yoktur diyemem. Sonuçta özgürlüğünde sınırlı olmalı normalde kendi cemiyetimizde arkadaşlarımızda bulunduğumuz bir ortamda sinirlenince küfür edebiliyoruz çoğumuz en azından. Fakat büyüklerimizin olduğu yada bayanların olduğu veya tanımadğımız 3. şahısların olduğu ortamda da etmeyiz ( yine çoğumuz diyorum çünkü bizim geleceğimiz bu şekilde en azından ben böyle biliyorum. )
  • 29-07-2010, 06:14:18
    #23
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. estağfurullah
    2. cCc inci ile bağdaşmış bişey. ben sonradan gördüm.
    3. herşeyin bir amacı olmak zorunda değil. siteye giren gülüyor, yazarlar aralarında konuşuyorlar v.s.
    4. her türlü insan var. r10 dan falan farksız değil yani. bildiğin site tek değişiklik küfürün serbest olması
    Verdiğin aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim.
  • 29-07-2010, 08:21:41
    #24
    12.5 yeni girmiştim Sağımda Arzu solumda Alev oturuyodu 2. dönem değişti ama
  • 29-07-2010, 09:51:39
    #25
    Bi şekilde geceleri r10'a girmeni engellemek lazım, gazoz fekaletinin etkileri sürüyor
  • 29-07-2010, 10:09:42
    #26
    Önümde alev sağımda arzu vardı ne günlerdi ama dimi Hazar
  • 29-07-2010, 10:24:23
    #27


    Arzu ve Alev