Konu
Orta okul 1. sınıf 1. dönem sıra arkadaşlarınız
29-07-2010, 05:35:25
#10
HazarHizmet
SaNSaRaLv0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 12.5 falandim,yanimda Arzu'yla Alev oturuyodu
Le harbi o zaman 7 yaşında 1. sınıfa başlarsan 12.5 oluyorsun ilk defa tuttu
Arzuyu çok özledim Alevi de özledim, canım sıra arkadaşlarım.