SaNSaRaLv0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 12.5 falandim,yanimda Arzu'yla Alev oturuyodu
Le harbi o zaman 7 yaşında 1. sınıfa başlarsan 12.5 oluyorsun ilk defa tuttu

Arzuyu çok özledim Alevi de özledim, canım sıra arkadaşlarım.