• 28-07-2010, 00:37:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    TTNet kullanan ve borcundan dolayı net i kapalı olan var mı?

    birşey denemek ister misiniz olan varsa yazsın yardımcı olayım açılması konusunda.
  • 28-07-2010, 00:41:34
    #2
    Kapanırsa ne yapmamız lazım söyleseniz
  • 28-07-2010, 00:47:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Proxy kullanıyorum dns ayarı yaptım portlar da açıktı nete giriyo bu şekilde 200 tl de borcum var
  • 28-07-2010, 00:52:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proxy kullanıyorum dns ayarı yaptım portlar da açıktı nete giriyo bu şekilde 200 tl de borcum var
    r10da mutlaka TTNet çalışanı vardır şimdi bu açığı kapatmasınlar sakın
  • 28-07-2010, 00:54:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Usta benimki arada kapanıyor, yöntemi özel mesajla yazarsan sevinirim. En azından ödeyene kadar bir iki gün kullanabiliriz sanırım.
  • 28-07-2010, 00:55:13
    #6
    Bir süre sonra devre dışı olur merak etme
  • 28-07-2010, 00:57:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    6 ay öncede bu yöntemle giriyordum
  • 28-07-2010, 00:59:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10da mutlaka TTNet çalışanı vardır şimdi bu açığı kapatmasınlar sakın
    Bu arada eminim TTNet çalışanlarıda çalıştıkları yerden nefret ediyolardır. çok küfür yiyorlar
  • 28-07-2010, 01:01:42
    #9
    Valla 3 ayda 1 fatura ödediğimden genelde kapanmıyor