TTNet kullanan ve borcundan dolayı net i kapalı olan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTNet kullanan ve borcundan dolayı net i kapalı olan var mı?
13
●
1.391
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
TTNet kullanan ve borcundan dolayı net i kapalı olan var mı?
1
2
28-07-2010, 00:37:28
#1
OyuncuTR
Üyeliği durduruldu
TTNet kullanan ve borcundan dolayı net i kapalı olan var mı?
birşey denemek ister misiniz
olan varsa yazsın yardımcı olayım açılması konusunda.
28-07-2010, 00:41:34
#2
JavLer
Kapanırsa ne yapmamız lazım söyleseniz
28-07-2010, 00:47:02
#3
OyuncuTR
Üyeliği durduruldu
Proxy kullanıyorum dns ayarı yaptım portlar da açıktı nete giriyo bu şekilde 200 tl de borcum var
28-07-2010, 00:52:39
#4
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
OyuncuTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Proxy kullanıyorum dns ayarı yaptım portlar da açıktı nete giriyo bu şekilde 200 tl de borcum var
r10da mutlaka TTNet çalışanı vardır şimdi bu açığı kapatmasınlar sakın
28-07-2010, 00:54:05
#5
Anafor
Üyeliği durduruldu
Usta benimki arada kapanıyor, yöntemi özel mesajla yazarsan sevinirim.
En azından ödeyene kadar bir iki gün kullanabiliriz sanırım.
28-07-2010, 00:55:13
#6
Crazy
Bir süre sonra devre dışı olur merak etme
28-07-2010, 00:57:43
#7
OyuncuTR
Üyeliği durduruldu
6 ay öncede bu yöntemle giriyordum
28-07-2010, 00:59:20
#8
OyuncuTR
Üyeliği durduruldu
webzegs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10da mutlaka TTNet çalışanı vardır şimdi bu açığı kapatmasınlar sakın
Bu arada eminim TTNet çalışanlarıda çalıştıkları yerden nefret ediyolardır. çok küfür yiyorlar
28-07-2010, 01:01:42
#9
CoNDiTioNaL
Valla 3 ayda 1 fatura ödediğimden genelde kapanmıyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler