• 28-07-2010, 01:28:09
    #10
    nasıll yapıyoruz hocam tam oolarak
  • 28-07-2010, 01:30:06
    #11
    Bizide aydınlatırsan iyi olur hocam
  • 28-07-2010, 01:35:04
    #12
    xxxx lira cezasının olduğunu biliyorsundur sanırım. Yasal olmayan birşeyi yapıyorsun ve yayıyorsun, ttnet meraklısı değilim valla ne yaparsan yap fakat böyle herkese açık bir forumda (izlenilmesi açık en azından) böyle birşey söylemek ve önermek büyük külfetlere yol açabilir size.

    Önerim: Bu tür şeyleri uluorta yerlerde yapmamanız ve konuyu sildirmeniz. Çünkü ip falan filan zaten bunları söylememe gerek yok her türlü size ulaşırlar.
  • 28-07-2010, 02:01:19
    #13
    Meta ADS Hizmetleri
    Kul hakkı yemektesiniz..

    Yaptığınız ayıp, 200 TL için.
  • 28-07-2010, 02:12:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yasal aslında benden bu ayın parasını aldılar zaten neden alıyorlar o zaman kullanmadıgım halde parasını