TTNet kullanan ve borcundan dolayı net i kapalı olan var mı?
13
●1.391
- 28-07-2010, 01:35:04xxxx lira cezasının olduğunu biliyorsundur sanırım. Yasal olmayan birşeyi yapıyorsun ve yayıyorsun, ttnet meraklısı değilim valla ne yaparsan yap fakat böyle herkese açık bir forumda (izlenilmesi açık en azından) böyle birşey söylemek ve önermek büyük külfetlere yol açabilir size.
Önerim: Bu tür şeyleri uluorta yerlerde yapmamanız ve konuyu sildirmeniz. Çünkü ip falan filan zaten bunları söylememe gerek yok her türlü size ulaşırlar.