webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10da mutlaka TTNet çalışanı vardır şimdi bu açığı kapatmasınlar sakın
Bu arada eminim TTNet çalışanlarıda çalıştıkları yerden nefret ediyolardır. çok küfür yiyorlar