OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Proxy kullanıyorum dns ayarı yaptım portlar da açıktı nete giriyo bu şekilde 200 tl de borcum var
r10da mutlaka TTNet çalışanı vardır şimdi bu açığı kapatmasınlar sakın