Konu
TTNet kullanan ve borcundan dolayı net i kapalı olan var mı?
28-07-2010, 00:52:39
#4
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
OyuncuTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Proxy kullanıyorum dns ayarı yaptım portlar da açıktı nete giriyo bu şekilde 200 tl de borcum var
r10da mutlaka TTNet çalışanı vardır şimdi bu açığı kapatmasınlar sakın