• 27-07-2010, 19:11:43
    #10
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OLmsuz düşüncelere kapılma inşallah muradına erersin.
    inşallah olumlu olur.
  • 02-08-2010, 19:48:16
    #11
    ve sonuc kabul etmedi kız sebebim var dedi sylemedided kabul etmedi offfffffffffffffffffff
  • 02-08-2010, 19:52:26
    #12
    Sevgi bu arkadaş, malesef her zaman karşılıklı olmuyor.
  • 02-08-2010, 19:56:34
    #13
    kaybetmek istemıyorum diyor sebebi söyle diyorum söylemıyor sevmek nedir böyle yav nedirrr acı cekmekmi hep sevmek
  • 02-08-2010, 20:01:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaybetmek istemıyorum diyor sebebi söyle diyorum söylemıyor sevmek nedir böyle yav nedirrr acı cekmekmi hep sevmek
    Çok ciddi olmadıkça bir ilişki kendini kaptırmıcan sadece bunu ögrendim hiçbir zaman umursama takma gitsin kızmı yok ya =)
  • 02-08-2010, 20:02:06
    #15
    -Geçmiş olsun kardeşim, nasıl farketmezsin yolda geçen arabayı?-
    diyerek söylemek isterim eğer hâlin bugün böyleyse yarını düşünmek gelmiyor içimden, korkutucu ve ürkütücü. Sebepsiz hiçbirşey olmaz ama kız samimi değil yada hâla mesafe var. İlk önce bi şekilde yanaşmaya çalış derdini dinle mesafeyi erit. Zaten tavrı davranışı ortaya koyacaktır. Lakin en küçük bi olumsuz hareketinde kızın, karalar bağlamadan sessiz sedasız bırak. 21. yy aşk acısı en fazla 2 ay sürüyor. Sevmişsen o ayrı tabi.

    Rap müziği dinlermisin?
  • 02-08-2010, 20:02:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve sonuc kabul etmedi kız sebebim var dedi sylemedided kabul etmedi offfffffffffffffffffff
    Takıl buralara..

    http://www.izlesene.com/video/amator...benden/1058854
  • 02-08-2010, 20:02:43
    #17
    öylede insan herzaman herkesi sevemıyor..bir seyinde ciddi oldugunu anca ilerki zamanda anlayabiliyoruz
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Geçmiş olsun kardeşim, nasıl farketmezsin yolda geçen arabayı?-
    diyerek söylemek isterim eğer hâlin bugün böyleyse yarını düşünmek gelmiyor içimden, korkutucu ve ürkütücü. Sebepsiz hiçbirşey olmaz ama kız samimi değil yada hâla mesafe var. İlk önce bi şekilde yanaşmaya çalış derdini dinle mesafeyi erit. Zaten tavrı davranışı ortaya koyacaktır. Lakin en küçük bi olumsuz hareketinde kızın, karalar bağlamadan sessiz sedasız bırak. 21. yy aşk acısı en fazla 2 ay sürüyor. Sevmişsen o ayrı tabi.

    Rap müziği dinlermisin?
    sevmesi kolay ama unutması hep zor olur insana bir yanı acır bir yere kadar.kıza olumsuz bir sekılde davranısta yapmadım tam tersi yakın davranadım..oda olmadı kader diyelimm. kaderimizde bu yokmus hayırlısı rabbim kimseye aşk sevgi acısı cektirmesin..
  • 02-08-2010, 20:17:07
    #18
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öylede insan herzaman herkesi sevemıyor..bir seyinde ciddi oldugunu anca ilerki zamanda anlayabiliyoruz
    sevmesi kolay ama unutması hep zor olur insana bir yanı acır bir yere kadar.kıza olumsuz bir sekılde davranısta yapmadım tam tersi yakın davranadım..oda olmadı kader diyelimm. kaderimizde bu yokmus hayırlısı rabbim kimseye aşk sevgi acısı cektirmesin..
    Olumsuzundan değil be hocam kızları anlamak hiçte kolay değildir. Bi dakikası diğer dakikasına tutmuyor ki. Gerçi damarını bulduğunda basıp istediğini elde edersin ama onu ben hâla çözemedim yardımcı olayım cins insanlar