Konu
sevmek konuda fikirlerinize ihtiyacım var
02-08-2010, 20:17:07
#18
Abdlsmt!
Kadirli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
öylede insan herzaman herkesi sevemıyor..bir seyinde ciddi oldugunu anca ilerki zamanda anlayabiliyoruz
sevmesi kolay ama unutması hep zor olur insana bir yanı acır bir yere kadar.kıza olumsuz bir sekılde davranısta yapmadım tam tersi yakın davranadım..oda olmadı kader diyelimm. kaderimizde bu yokmus hayırlısı rabbim kimseye aşk sevgi acısı cektirmesin..
Olumsuzundan değil be hocam kızları anlamak hiçte kolay değildir. Bi dakikası diğer dakikasına tutmuyor ki. Gerçi damarını bulduğunda basıp istediğini elde edersin ama onu ben hâla çözemedim yardımcı olayım
cins insanlar