öylede insan herzaman herkesi sevemıyor..bir seyinde ciddi oldugunu anca ilerki zamanda anlayabiliyoruz



-Geçmiş olsun kardeşim, nasıl farketmezsin yolda geçen arabayı?-
diyerek söylemek isterim eğer hâlin bugün böyleyse yarını düşünmek gelmiyor içimden, korkutucu ve ürkütücü. Sebepsiz hiçbirşey olmaz ama kız samimi değil yada hâla mesafe var. İlk önce bi şekilde yanaşmaya çalış derdini dinle mesafeyi erit. Zaten tavrı davranışı ortaya koyacaktır. Lakin en küçük bi olumsuz hareketinde kızın, karalar bağlamadan sessiz sedasız bırak. 21. yy aşk acısı en fazla 2 ay sürüyor. Sevmişsen o ayrı tabi.
Rap müziği dinlermisin?
sevmesi kolay ama unutması hep zor olur insana bir yanı acır bir yere kadar.kıza olumsuz bir sekılde davranısta yapmadım tam tersi yakın davranadım..oda olmadı kader diyelimm. kaderimizde bu yokmus hayırlısı rabbim kimseye aşk sevgi acısı cektirmesin..