• 02-08-2010, 20:19:31
    #19
    ahhh kızları kim anlayabiliyorki...anlasak bu hallerde olurmuyduk
  • 02-08-2010, 20:33:14
    #20
    hayal kırıklığı yaşattırmak istemem ama kannımca sevdiği var
  • 02-08-2010, 20:41:50
    #21
    bilmıyorum artık sevdigimi :s sevgilisimi zaten yeterince hayal kırıklıdıg yaşadım bundan sonrakiler dokunmaz bile.. insan deger verip sevmek suc.. sevmek kadar sevildigininde degerini bilseler. sevilmek kadar sevmenın ne oldugunu bilseler keske..
  • 02-08-2010, 20:44:34
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmıyorum artık sevdigimi :s sevgilisimi zaten yeterince hayal kırıklıdıg yaşadım bundan sonrakiler dokunmaz bile.. insan deger verip sevmek suc.. sevmek kadar sevildigininde degerini bilseler. sevilmek kadar sevmenın ne oldugunu bilseler keske..
    http://fizy.com/s/1aiohr
  • 02-08-2010, 20:48:57
    #23
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi yanlızlık şarkıda gibi ama insan yanlızlıgıda pek sevmıyor.
  • 02-08-2010, 20:52:30
    #24
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi yanlızlık şarkıda gibi ama insan yanlızlıgıda pek sevmıyor.
    Sevgili = Para.
    Sevgili = Dert.
    Sevgili = Sinir.
    Sevgili = Stres.
    Sevgili = Kavga.

    Bekarlık = Sultanlık.



    En azından benim için Gerçi kelin ilacı olsa başına sürer, neyse..
  • 02-08-2010, 20:57:03
    #25
    hehe para para para ah şu para her kapıyı iyi kötu actırıyor. ama işte sevgi olunca para sz konusu olmuyor
  • 02-08-2010, 22:28:58
    #26
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    2 ay pesinde konustugum kiz 2 kere teklif etmeme ragmen kabul etmedi...

    gecen cuma baska biriyle cikmaya basladim. pesine gittigim kizin kullagina gitmis ve bugun bana yalvariyordu...

    kizlar bunlar iste...
  • 02-08-2010, 22:33:43
    #27
    bu Dünya'da kmseyi sevmiceksin seversin s**** edilirsin.