sevmek konuda fikirlerinize ihtiyacım var
38
●1.551
- 02-08-2010, 20:44:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://fizy.com/s/1aiohrKadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2010, 20:48:57en iyisi yanlızlık şarkıda gibiSLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama insan yanlızlıgıda pek sevmıyor.
- 02-08-2010, 20:52:30Sevgili = Para.Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili = Dert.
Sevgili = Sinir.
Sevgili = Stres.
Sevgili = Kavga.
Bekarlık = Sultanlık.

En azından benim için
Gerçi kelin ilacı olsa başına sürer, neyse..

Gerçi kelin ilacı olsa başına sürer, neyse..