• 25-07-2010, 02:03:10
    #1
    Off-Topic Hayata dair ne varsa; Aşk - Ögrencilik- Doğa - Para - Askerlik - Üniversite - Yurtdışı


    Benim ilk öptüm kız PINAR idi abisi bu forumda ona saygılar

    Evet yene erkekler öptü ise kızın kızlar eğer yazacak ise erkeğin adını verebilir.
    boş mesaj atmıyalım.


  • 25-07-2010, 02:03:32
    #2
    Benimde pınardı.
  • 25-07-2010, 02:03:45
    #3
    benimkide pınardı
  • 25-07-2010, 02:04:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Pınardı
  • 25-07-2010, 02:04:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    pınardı
  • 25-07-2010, 02:04:53
    #6
    Afedersinde bu açtığın konular devam edicek mi ?

    Sanane milletin özel hayatından ?
  • 25-07-2010, 02:04:58
    #7
    Özden
  • 25-07-2010, 02:05:05
    #8
    benimki de pınardı
  • 25-07-2010, 02:05:05
    #9
    Pınar pınardı.