• 25-07-2010, 02:05:39
    #10
    12.5 falandık hepimiz

    edit: banane diye -rep atan silverı sırf senin için alıyorum.
  • 25-07-2010, 02:06:00
    #11
    Benim ilk öptüm kız PINAR olcaktı ama oldu
  • 25-07-2010, 02:06:04
    #12
    pınardı
  • 25-07-2010, 02:06:57
    #13
    Pınar yalama oldu isim değiştirin.
  • 25-07-2010, 02:07:09
    #14
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afedersinde bu açtığın konular devam edicek mi ?

    Sanane milletin özel hayatından ?
    Zorlamı söyle diyorum sana yada diğerlerine adamın kendi şeyi ister der ister demez.
  • 25-07-2010, 02:07:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    pınar staylaaaaa

    Yalnız gidişat kötü açılacak diğer konu acaba ne olacak diye düşünmeye başladım.
  • 25-07-2010, 02:07:32
    #16
    Herkesin mi Pınar olur arkadaş ya benimki de Pınardı ama anlaşılan benimki değilmiş bi tek
  • 25-07-2010, 02:07:58
    #17
    Benimki de Pınardı.
  • 25-07-2010, 02:08:08
    #18
    ilk öptüğüm kızla suan birlikte oldugum için söyleyemicem ismini özel hayat denen bişey var sonucta