12.5 falandık hepimiz
edit: banane diye -rep atan silverı sırf senin için alıyorum.
İlk öptünüz kızın adı neydi - İÇERİ -
23
●1.464
- 25-07-2010, 02:07:09Zorlamı söyle diyorum sana yada diğerlerine adamın kendi şeyi ister der ister demez.MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2010, 02:07:18Üyeliği durduruldupınar staylaaaaa
Yalnız gidişat kötü açılacak diğer konu acaba ne olacak diye düşünmeye başladım. - 25-07-2010, 02:07:32Herkesin mi Pınar olur arkadaş ya benimki de Pınardı ama anlaşılan benimki değilmiş bi tek