İlk öptünüz kızın adı neydi - İÇERİ - - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk öptünüz kızın adı neydi - İÇERİ -
23
●
1.464
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İlk öptünüz kızın adı neydi - İÇERİ -
1
2
3
25-07-2010, 02:08:51
#19
HazarHizmet
Kenrith adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12.5 falandık hepimiz
edit: banane diye -rep atan silverı sırf senin için alıyorum.
Bana verirsen kim yolladını sana söylerim 5 dolar a bakar.
25-07-2010, 02:09:18
#20
MacTR
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynen naşşşşşş
Naş flan ne ayak bu konular cinselliğe girer öğle bir bölüm olduğunuda sanmıyorum.
Öpmek flan ayrıca sizin havuzun genişse ben birşey söylemem ama çok yanlış şeyler bunlar.
25-07-2010, 02:09:54
#21
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
@19 stayla devam beyler
özel hayat denen bişey var sonuçta
25-07-2010, 02:11:15
#22
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
MacTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Naş flan ne ayak bu konular cinselliğe girer öğle bir bölüm olduğunuda sanmıyorum.
Öpmek flan ayrıca sizin havuzun genişse ben birşey söylemem ama çok yanlış şeyler bunlar.
öpmek cinsellikmi? O zaman misafir falan geldiğinde cinselliğin doruğunu yaşıyo millet.
25-07-2010, 02:11:18
#23
Kenrith
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana verirsen kim yolladını sana söylerim 5 dolar a bakar.
senin gibi ergen olduğunu tahmin etmiştim. 5 dolardan kurtardın beni teşekkürler.
adam düşünce terk beyler
25-07-2010, 02:11:19
#24
Misafir
SystemMaiN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@19 stayla devam beyler
özel hayat denen bişey var sonuçta
isim özel hayat mı yaw ne yaşadınız dememiş ki hazar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler