Konu
İlk öptünüz kızın adı neydi - İÇERİ -
25-07-2010, 02:08:51
#19
HazarHizmet
Kenrith adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12.5 falandık hepimiz
edit: banane diye -rep atan silverı sırf senin için alıyorum.
Bana verirsen kim yolladını sana söylerim 5 dolar a bakar.