Off-Topic Hayata dair ne varsa;
Aşk - Ögrencilik- Doğa - Para - Askerlik - Üniversite - Yurtdışı
Benim ilk öptüm kız PINAR idi abisi bu forumda ona saygılar
Evet yene erkekler öptü ise kızın kızlar eğer yazacak ise erkeğin adını verebilir.
boş mesaj atmıyalım.