Off-Topic Hayata dair ne varsa; Aşk - Ögrencilik- Doğa - Para - Askerlik - Üniversite - Yurtdışı


Benim ilk öptüm kız PINAR idi abisi bu forumda ona saygılar

Evet yene erkekler öptü ise kızın kızlar eğer yazacak ise erkeğin adını verebilir.
boş mesaj atmıyalım.