• 22-07-2010, 13:48:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Polis 2 tekme atsa, hemen polis saldırdı-polis dövdü olur.
  • 22-07-2010, 13:53:00
    #20
    Poliste tartışan veya kavgaya tutuşan ya pkk yandaşı yada üniversitelerde farklı görüşlerdeki kişiler (anlayan anlamıştır) Geçen metrobüsteki zammı protesto eden ve amaçlarının zam değil başka şeyler olduğunu gördüğümüz zillileri hatırlıyorum da. Neyse polisler gereken cezayı zaten vereceklerdir fakat bu devletin kanını bazı bölgelerde sömürenler şimdi şehirde sömürmeye çalışıyor.
  • 22-07-2010, 17:08:42
    #21
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım ya bize denk gelmezki böyle grup Bak dayak nereden çıkıyo görsünler sivilin silahı yoktu sanırım yanında. Keşke silahı çıkarıp sağa sola ateş etseydi delirmiş gibi bakalım ozaman vurabiliceklermiydi. Bu adamlar göz altına alındıysa bunları içeride bir sevecekler bir sevecekler varya Tüm karakol sever bunları işi büyütüm Emniyet müdürlüğüne götürürlerse bide orada dahada iyi severler

    Ahh canlarım benim okadar sevilmeye dayanabilirler inşallah
    Ertan abi polis sanmıyorum dışarı silahla çıksın veya olaya müdahale etsin ama ateş etme konusunda şöyle küçük birşey anlatayım
    'Kartal Adliyesinin önünde babamların ekip oto'suna kurşun yağdırıyorlar zırhlı araçla, çatışma çıkıyor; hırsız kaçıyor, babam açıkta'
    Gerekçe ise neden toplum içerisinde ateş ettin diye
    3 ay açıkta kaldı sonra dava açtık, davanın sonuçlanmasınıda hırsıza bağlıyorlar öyle veya böyle yakalancak teslim olcak diye. Onuda baktılar kimseden hareket yok kendi imkânlarıyla buldular teslim ettiler..

    Polisin yetkisi olsun olmasın; şu yalaka takımı olmasa polis kendisini ezdirmez.
  • 22-07-2010, 20:18:52
    #22
    Her ne sonuçla olursa olsun Polis'e vuran adam vatan hainidir.