Polise tekme tokat saldırı | Adi'ler !
21
●1.321
- 22-07-2010, 13:53:00Poliste tartışan veya kavgaya tutuşan ya pkk yandaşı yada üniversitelerde farklı görüşlerdeki kişiler (anlayan anlamıştır) Geçen metrobüsteki zammı protesto eden ve amaçlarının zam değil başka şeyler olduğunu gördüğümüz zillileri hatırlıyorum da. Neyse polisler gereken cezayı zaten vereceklerdir fakat bu devletin kanını bazı bölgelerde sömürenler şimdi şehirde sömürmeye çalışıyor.
- 22-07-2010, 17:08:42Ertan abi polis sanmıyorum dışarı silahla çıksın veya olaya müdahale etsin ama ateş etme konusunda şöyle küçük birşey anlatayımGodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
'Kartal Adliyesinin önünde babamların ekip oto'suna kurşun yağdırıyorlar zırhlı araçla, çatışma çıkıyor; hırsız kaçıyor, babam açıkta'
Gerekçe ise neden toplum içerisinde ateş ettin diye
3 ay açıkta kaldı sonra dava açtık, davanın sonuçlanmasınıda hırsıza bağlıyorlar öyle veya böyle yakalancak teslim olcak diye. Onuda baktılar kimseden hareket yok kendi imkânlarıyla buldular teslim ettiler..
Polisin yetkisi olsun olmasın; şu yalaka takımı olmasa polis kendisini ezdirmez.
Bak dayak nereden çıkıyo görsünler sivilin silahı yoktu sanırım yanında. Keşke silahı çıkarıp sağa sola ateş etseydi delirmiş gibi bakalım ozaman vurabiliceklermiydi. Bu adamlar göz altına alındıysa bunları içeride bir sevecekler bir sevecekler varya