GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahım ya bize denk gelmezki böyle grup Bak dayak nereden çıkıyo görsünler sivilin silahı yoktu sanırım yanında. Keşke silahı çıkarıp sağa sola ateş etseydi delirmiş gibi bakalım ozaman vurabiliceklermiydi. Bu adamlar göz altına alındıysa bunları içeride bir sevecekler bir sevecekler varya Tüm karakol sever bunları işi büyütüm Emniyet müdürlüğüne götürürlerse bide orada dahada iyi severler

Ahh canlarım benim okadar sevilmeye dayanabilirler inşallah
Ertan abi polis sanmıyorum dışarı silahla çıksın veya olaya müdahale etsin ama ateş etme konusunda şöyle küçük birşey anlatayım
'Kartal Adliyesinin önünde babamların ekip oto'suna kurşun yağdırıyorlar zırhlı araçla, çatışma çıkıyor; hırsız kaçıyor, babam açıkta'
Gerekçe ise neden toplum içerisinde ateş ettin diye
3 ay açıkta kaldı sonra dava açtık, davanın sonuçlanmasınıda hırsıza bağlıyorlar öyle veya böyle yakalancak teslim olcak diye. Onuda baktılar kimseden hareket yok kendi imkânlarıyla buldular teslim ettiler..

Polisin yetkisi olsun olmasın; şu yalaka takımı olmasa polis kendisini ezdirmez.