Poliste tartışan veya kavgaya tutuşan ya pkk yandaşı yada üniversitelerde farklı görüşlerdeki kişiler (anlayan anlamıştır) Geçen metrobüsteki zammı protesto eden ve amaçlarının zam değil başka şeyler olduğunu gördüğümüz zillileri hatırlıyorum da. Neyse polisler gereken cezayı zaten vereceklerdir fakat bu devletin kanını bazı bölgelerde sömürenler şimdi şehirde sömürmeye çalışıyor.